Gå til innhold

ENBL Førde/Bringeland er klar i 1.0-versjon


Anbefalte innlegg

Oppdatert i dag med bl.a. CTD-fix, terraforming av område rundt terminal, runway elevation-profil og småhauger ved nytt driftsbygg. Lagt til vindpølser.

Nytt er også helipads tilgjengelig fra planleggingsmeny/world-menu hvor Gate Hxx er helipads utenfor Airliftbygningene lengst vekk på bildet over. Dessuten er det kommet ny hangar helt til høyre i bildet (etter den gamle hangaren, men ikke den nye driftsbygningen som jeg ikke har plassering/bilde av ennå)

For de som har wombiiactual enxx asset pack dukker det også opp hyggelige overraskelser, f.eks. snøploger, heli-dolly etc. Takk til Kjetil Garpestad!

  • Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Siggen:

Den er der..

 

Den lenker inneholder lite nedlastbare filer. Last heller ned ENBL herfra (lenken varer en uke): https://we.tl/t-qxZFSuBotL
(for ordens skyld: det er jeg som har laget sceneryet)

 

Jeg tenker å droppe å legge dette på flightsim.to fordi MSFS kommer med World Hub i forbindelse med neste Sim Update - da blir dette en del av standardflyplassene i MSFS.

Endret av Dag Baardsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Bringeland permanent på plass på https://flightsim.to/file/64648/enbl-bringeland-enhanced-airport

Noe jobb er gjort. Den er blitt mye "lettere" filstørrelsesmessig, all tidligere høydedata er fjernet ettersom MSFS nå har et like bra sett med høydedata i Nordics-update. Dessuten er parkeringer nå koblet sammen med taxiways slik at man får ATC og twy-assistanse til å fungere bedre og parking er snudd riktig vei for de som tidligere var vendt inn mot hangarer.

Hvis noen vil lage 3D-bygg, så bare si fra, så kan jeg legge inn disse :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...