Gå til innhold

ENEV/Evenes klar i versjon 2.0


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
14 minutter siden skrev Andrew Thomsen:

Godt jeg trakk meg som scenerydesigner. Det førte til dere andre nå designer for meg, og jeg kan slappe av og bare fly (når jeg engang kommer tilbake i lufta). Imponert over Evenes dere har fått til.

Ja nu er det nesten fullbrakt. Med Evenes og Heli-Team  Basen på Stangnes Syd. Hadde nu en kunnet, forbarmet seg over, Tjeldsund brua med Kroa. Da ville jeg ha sagt at det er fullbrakt.👍😩

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden skrev Steinar Bakke.:

Ja nu er det nesten fullbrakt. Med Evenes og Heli-Team  Basen på Stangnes Syd. Hadde nu en kunnet, forbarmet seg over, Tjeldsund brua med Kroa. Da ville jeg ha sagt at det er fullbrakt.👍😩

Ja der sier du noe….broen har jeg ikke tenkt på…den er jo sentral og synlig under innflygningen… Må sjekke litt bilder osv så får vi se hva man ev. klarer å få til..:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
12 minutter siden skrev Sauron:

Ja der sier du noe….broen har jeg ikke tenkt på…den er jo sentral og synlig under innflygningen… Må sjekke litt bilder osv så får vi se hva man ev. klarer å få til..:) 

Ja du vet , vi Harstadværinger er noe for ås sjøl.ha ha.👍

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og lager GSX Pro-profil for ENEV. Er det noen som har peiling på parkering på ENEV?

  • Hvilket selskap frekventerer hvilken parkering?
  • Hvam er det som er handler for de forskjellige selskapene? Er det kun Widerøe på Evenes?
  • Er det kun fuel trucks der, ikke noe ground fueling system?
Endret av Dag Baardsen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DY, SK og WF er alle vanlige på alt fra 27-30. WF parkerer vel en sjelden gang også på vestsiden av terminalen, men er sjeldent så fullt der.

Det er meg bekjent kun straight push på ENEV, ikke sikker på stoppunkter da jeg ikke ser noe markeringer på dette på flyfoto.

Widerøe Ground Handling er eneste ground handling selskap på Evenes.

Mener det kun er fuel trucks der ja 😁

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden skrev Christian:

Hei, det virker som gate-lysene er borte? Det er helt mørkt, ser ingen ting på gaten. Er dette noe som kan bli fikset på?

image.png.00755dae6f93f92c36eca44186df4ef3.png

Vet ikke om @Dag Baardsen kan sjekke dette siden jeg er på jobb, men mener de lysmastene krever at tilleggspakken til https://flightsim.to/file/12208/wombiiactual-enxx-asset-pack er installert. Vet ikke om det kan være endringer her som er gjort? Er lysmastene fysisk borte eller er det kun selve lyset ikke funker?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...