Gå til innhold

Litt VFR på nordvestlandet i påsken


Roy Johansen

Anbefalte innlegg

4 timer siden skrev Roy Johansen:

Hallo godtfolk.

 

Tenkte jeg skulle ta en pause fra virtual airline-livet i påsken og heller ta noen koseturer i Møre og Romsdal vfr i MSFS2020 . Så hvis noen andre har tenkt ut i påsken så hadde det vært trivelig med selskap. Rop ut så talast me på 122.80

Hva er kallenavnet ditt i MSFS? Er du på Discordserveren vår for kommunikasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken ble full av andre ting i år, men tok igjen i dag.

Etter frokost fikk jeg inn ENAL-ENBR- "Vaksinen"-ENST-ENHC-ENLI

Etter lunch og en skogstur tok jeg en tur fra LOWI-Bolzano med en rundtur over Cortina før jeg fulgte dalstrøk tilbake til LOWI.

Etter middag lekte jeg litt med Spitten rundt Kjeller med en kar fra MSFS-Norway serveren på Discord, så jeg har da fått flydd litt denne påsken og

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som mye bra flyvning det @Geir Teigo Jeg hadde en plan om virtuell norgesferie i lufta i påsken med start og slutt i Molde. Reiser sørover og videre mot øst og så pusle meg nordover. Men været har jeg ikke innbydd til de store utfluktene. Etter turen til Hokksund ble det nordover til tromdheimsområdet, før turen bar opp til Evenes. Hadde tenkt å fortsette oppover til Kirkenes etappevis men ble møtt av en vegg av dårlig vær. Ble bom stop Evenes - Setermoen, måtte returnere til Evenes. Så da avsluttet jeg med høyt og raskt i Cessna Longitude fra ENEV ENGM og videre til ENML. Strakk vel  Descision Altitude noe på turen tilbake til Molde som man ser. Huset til @Dag Baardsen og meg skulle vel man i prinsippet kunne skimte om man hadde kikket til venstre.

 

20210406143813_1.jpg.9014f8473a35d07c8d6b89aca9277cab.jpg

20210402201338_1.jpg

20210402201340_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...