Roy Johansen Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Hallo godtfolk. Tenkte jeg skulle ta en pause fra virtual airline-livet i påsken og heller ta noen koseturer i Møre og Romsdal vfr i MSFS2020 . Så hvis noen andre har tenkt ut i påsken så hadde det vært trivelig med selskap. Rop ut så talast me på 122.80 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Er med - på jobb på dagtid nå i påskeukas første tre dager, og har et felles møte med @Roy Johansen tirsdag kveld, men er ellers med omtrent når som helst. Det regner her på Nordvestlandet og skal vel ikke slutte de 10 neste dagene, så da er det simming som blir hovedaktivitet denne påska. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg blir gjerne med. Er det strøket jeg har gjort flest flyginger i i MSFS2020 og har hatt mye morro i fjord og fjell fra Sandane til Kristiansund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 4 timer siden skrev Roy Johansen: Hallo godtfolk. Tenkte jeg skulle ta en pause fra virtual airline-livet i påsken og heller ta noen koseturer i Møre og Romsdal vfr i MSFS2020 . Så hvis noen andre har tenkt ut i påsken så hadde det vært trivelig med selskap. Rop ut så talast me på 122.80 Hva er kallenavnet ditt i MSFS? Er du på Discordserveren vår for kommunikasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 30. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2021 Hallo Nei er ikke på Discordserveren. Har du link? Lurer meg på om det er Ailingclient eller noe i den duren? se om du får treff på det, skal dobbeltsjekke etterpå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Har sendt deg en intivitasjon på Discord, @Roy Johansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Så langt har vel ikke påskeværet vist seg fra sin beste side for lokale turer i Møre og Romsdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 "Moldepanoramaet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 3. april 2021 Forfatter Del Skrevet 3. april 2021 @Geir Teigo @Dag Baardsen AilingClient2 var visst navnet mitt på MSFS. Akkurat hatt en fin tur fra Torp via Oscarsborg innom hjemlige trakter på hurumlandet før Drammen og landing på Hokksund. Forøvrig stedet hvor jeg hadde introduskjonsflytimer fra for herrens år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Herlig! Satser på en flight i kveld. kjørte forbi Hokkaund for 2 timer siden. Fine forhold i dag😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Snart på Holmsbu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2021 18 timer siden skrev Roy Johansen: @Geir Teigo @Dag Baardsen AilingClient2 var visst navnet mitt på MSFS. Kjekt om du registrerer deg på Onlinevenner 😉 Jeg er Nac301 og adder deg i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Påsken ble full av andre ting i år, men tok igjen i dag. Etter frokost fikk jeg inn ENAL-ENBR- "Vaksinen"-ENST-ENHC-ENLI Etter lunch og en skogstur tok jeg en tur fra LOWI-Bolzano med en rundtur over Cortina før jeg fulgte dalstrøk tilbake til LOWI. Etter middag lekte jeg litt med Spitten rundt Kjeller med en kar fra MSFS-Norway serveren på Discord, så jeg har da fått flydd litt denne påsken og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Høres jo ut som mye bra flyvning det @Geir Teigo Jeg hadde en plan om virtuell norgesferie i lufta i påsken med start og slutt i Molde. Reiser sørover og videre mot øst og så pusle meg nordover. Men været har jeg ikke innbydd til de store utfluktene. Etter turen til Hokksund ble det nordover til tromdheimsområdet, før turen bar opp til Evenes. Hadde tenkt å fortsette oppover til Kirkenes etappevis men ble møtt av en vegg av dårlig vær. Ble bom stop Evenes - Setermoen, måtte returnere til Evenes. Så da avsluttet jeg med høyt og raskt i Cessna Longitude fra ENEV ENGM og videre til ENML. Strakk vel Descision Altitude noe på turen tilbake til Molde som man ser. Huset til @Dag Baardsen og meg skulle vel man i prinsippet kunne skimte om man hadde kikket til venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 35 minutter siden skrev Roy Johansen: Huset til @Dag Baardsen og meg skulle vel man i prinsippet kunne skimte om man hadde kikket til venstre. For de som lurte, for noen uker siden fant jeg og Roy ut at vi ikke bare delte innkjørsel (vi er ferske naboer), men også flysim-hobby. Veldig artig! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.