Gå til innhold

"Addons ikke installert" - melding i content manager


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et merkelig problem etter siste oppdatering i FS 2020. Jeg har 10 addons som Content Manager forteller meg at disse ikke er installert. Dette er addons som er kjøpt fra market place i simulatoren. Jeg fikk mulighet i CM til å laste ned oppdateringer (vel 7 GB ble laste ned og installert), men fortsatt samme beskjed om at disse ikke var installert. Dette er addons som ligger i One Store mappen. Jeg fjernet alle 10 addons fra One Store mappen og gikk inn på market place for å laste dem ned på nytt. Denne prosessen så ut til å gå helt greit, men det hjalp lite. Content Manager viser fortsatt at disse ikke er installert. Filene ligger i One Store, og det ser ut til at innholdet i de respektrive mappene er komplett.

Da er spørsmålet: er det en cfg fil noen steder som forteller om innholdet i Content Manager - og har noen opplevd noe lignende? Jeg kan legge til at Community og One Store mappene er plassert på egen disk (ikke systemdisken). Alle andre addons vises helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det meste av dette ja. Jeg ser at det hopes over installasjonen. Det lastes ned og pakkes ut, og så er det stopp. Filene ligger der de skal ligge og mappene er tilsynslatende komplette. Jeg registrerer at jeg får en BuilderLogError.txt med en lang kolonne som sier "Could not open file." (og ikke noe mer). Denne loggen dannes i Local cache på systemdisken.

Skjermbilde (1800).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...