Gå til innhold

lang loading tid


Anbefalte innlegg

Hej,

Jeg synes min MSFS2020 loader meget langsomt. Det gælder også når jeg skifter tur ved f.eks. at gå til hovedmenuen.
Jeg installerede MSFS2020 på mit D-drev som er en almindelig harddisk. Men jeg har også en SSD på 500 Gb (E-drev).

Jeg har et par spørgsmål:
Jeg går ud fra at MSFS2020 loader hurtigere fra et SSD drev?
Er der nogen der ved om det er muligt at overføre installationen fra D-drevet til min SSD på E-drevet og således slippe for at installere MSFS2020 påny? 

Endret av Lars Frederiksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i mellemtiden fundet ud af at man kan flytte msfs2020 til et andet drev

1. indstillinger -> Apps -> markér msfs2020 -> man kan så vælge "flyt"

Det tager den tid det tager at flytte ca 100 Gb fra ét drev til et andet. Jeg synes dog umiddelbart ikke at msfs2020 loader SÅ meget hurtigere end før.
Er der andre som har erfaringer med det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.3.2021 klokken 17.22 skrev Lars Frederiksen:

Jeg har i mellemtiden fundet ud af at man kan flytte msfs2020 til et andet drev

1. indstillinger -> Apps -> markér msfs2020 -> man kan så vælge "flyt"

Det tager den tid det tager at flytte ca 100 Gb fra ét drev til et andet. Jeg synes dog umiddelbart ikke at msfs2020 loader SÅ meget hurtigere end før.
Er der andre som har erfaringer med det?

Hej
Jag försökte installera FS2020 på en SSD drev, men kom på att jag hade D:/ på nära 1 Tbyte helt tom vanlig HD, men det tog halva natta innan den var klar.
Har även jämfört vanlig HD med SSD, SSD är nästan dubbelt så snabb, har en gamedator inkjöpt 2014, satte in extra RAM till 24 Gb, fungerar helt ok.

Hilsen fra Sverige kapten algy 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...