Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 11. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. mars 2021 Er det bare meg som synes værhane effekten (på bakken) er alt for sterkt simulert i MSFS? Selv ved taxing på fast, tørr grunn med et nesehjul fly værhaner flyet ved det minste vindpust av crosswind. (Nesten umulig å holde rett) Jeg har god erfaring med feks C-172 i virkeligheten, og den er ikke i nærheten av å værhane sånn som i simmen. Selv sjøfly, som jeg også fløy i sin tid, værhaner mindre.😂..(I P3D synes jeg ikke dette var så fremtredende) Har ikke sett noen andre som klager på dette, så bare lurer.✈️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Kanskje derfor jeg må slå av vindlaget på bakken for å unngå vingetuppskraping med Spitfire? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 11. mars 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. mars 2021 3 minutter siden skrev MagTvei: Kanskje derfor jeg må slå av vindlaget på bakken for å unngå vingetuppskraping med Spitfire? Det kan nok tenkes ja. Dessuten er halehjulsfly mye mere utsatt for dette i utgangspunktet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 16 timer siden skrev Hans Erik Bye: Er det bare meg som synes værhane effekten (på bakken) er alt for sterkt simulert i MSFS? Syns den er helt på trynet ja. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 12. mars 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. mars 2021 1 time siden skrev Andrew Thomsen: Syns den er helt på trynet ja. Godt å høre, begynte å tro det bare var meg. Men de her inne som har fløyet i virkeligheten, er jo nødt til å føle at det er unaturlig. 👍 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Tidvis lurer man på om man er på Liseberg og Tusenfryd, eller faktisk på en flyplass:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.