Geir Teigo Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Spent på om det kommer update i dag som tidligere annonsert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Er det ikke først på Torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Torsdag it is! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Pedersen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 12 minutter siden skrev Dag Baardsen: Torsdag it is! Nei den kommer idag 08 am PST tid. Står på offisielt msfs forum 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Kan se ut som den dukker opp allerede i dag... Time will show! 🙂 Skulle vel bli sånn ca. 17.00 her det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Hehe ja, skulle akkurat poste det samme- Da krysser vi fingrene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 It's alive 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Da er update live! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Får ikke trykket "Liker", dessverre 1 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2021 På vei inn så får vi se om den holder vann denne gangen og 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2021 Liste over doneRELEASE NOTES 1.14.5.0 Some packages in your community folder may not have been updated and, as a result, may have an unexpected impact on the title’s performance and behavior. Please move your community package(s) to another folder before relaunching the title if you suffer from stability issues or long loading times https://forums.flightsimulator.com/t/release-release-notes-1-14-5-0-sim-update-iii-now-available/375519 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Patch notes som tekst, for de som foretrekker det: https://forums.flightsimulator.com/t/release-release-notes-1-14-5-0-sim-update-iii-now-available/375519 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 9. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2021 Temmelig mye! Har det blitt skikk på heading bug-problematikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Det som gleder meg mest er at jeg forhåpentligvis nå kan legge inn ILS og localizer riktig på Bodø, som autotuner i flyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Nei. Ser ut som ILS som legges inn under runway i scenery editor fortsatt har localizer låst til runway heading, selv om man legger inn annen retning. Endret 9. mars 2021 av Kjetil Garpestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) 1 time siden skrev Kjetil Garpestad: Det som gleder meg mest er at jeg forhåpentligvis nå kan legge inn ILS og localizer riktig på Bodø, som autotuner i flyene. Du kan legge inn en 15 meter lang dummy runway i stedet; dersom du sletter runway start-objektene så vil ikke AI eller mennesker kunne benytte den som peker i feil retning. Jeg vet ikke om de blir tilgjengelig i FMCer eller lignende, men dersom man stiller inn bare frekvens så skal det kunnegå. Det er slik jeg endrer bredde på innflygingslys og lignende. Endret 9. mars 2021 av WF971 3/4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg har alltid klart å gjøre dette uten å legge inn en ekstra runway, men snakker P3D her. Rett nok legges ILS inn med runway bearing, men i properties vinduet (i alle fall i ADE), kan man sette den offset. OK har ikke prøvd dette selv i FS20 editoren ennå, men skal se om nyeste ADE klarer det når jeg får tid, er i etterslep her med alt og ble nettopp torpedert med nok en update, skulle teste ny SDK men må laste ned nok en ny SDK først... 😣... dispril eller whiskey takk... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 En del interessante ting i disse sim oppdateringene. Godt jobbet av Asobo. Da er det bare å begynne å vente på sim update 4 som blant annet kommer med korrekt turboprop simulering (håper jeg) og ny og forhåpentligvis bedre fraseologi for ATC. Fyrte opp simmen nå etter å ikke ha brukt den på flere måneder. Godt å se at det går fremover. Mye var blitt fikset siden sist jeg prøvde den så var positivt overrasket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Målet mitt er å få de inn kompatibelt med blant annet FMC i airbus og cj4 så de autotuner når man flyr en approach. Standard ILS er grei nok, men FMC klarer ikke å hente inn frekvensinformasjonen automatisk fra default når rullebanen er i addon scenery. Alternativt kan jeg legge inn ILS i runway properties, men da er localizer låst til runway heading selv om man legger inn riktige verdier. Forsøkte nå å legge inn en ekstra offset dummy runway med ILS på Bodø, og da fungerer autotuning og retning, men resten av approach waypoints i FMC knakk sammen. (Årsaken til at denne diskusjonen endte opp her:) Removing auto alignment of localizers with the runway when the heading given by the localizer and the heading of the runway are too different Endret 9. mars 2021 av Kjetil Garpestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Dukket plutselig opp enda en oppdatering hos meg. Samme versjonsnummer, men 50 pakker på til sammen 1.49GB i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Det er liveries som ikke ble installert på første forsøk. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2021 4 timer siden skrev Robert Hulthin: Liste over done Lim heller inn en liste neste gang så går det an å lese ordentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Er det flere enn meg som har fått lavere FPS og mer hakking etter siste oppdatering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Ser flere rapporterer om dette. Jeg synes også at det "lugger" en del. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Problemet var nevnt i siste Live Developer Q&A, så Asobo er på saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Hadde samme problemer, men kjørte gjennom denne guiden (de hvite fra @moxiejeff) - noe som så ut til å hjelpe en del. I tillegg var det et tips om å la ting få laste inn ordentlig før man setter i gang. Gi simmen et minutt eller to før du går inn i World. Last inn outside view før du starter opp flyet. Sjekk om du ikke har litt for ambisiøse innstillinger på Graphics - særlig det som omhandler LODfactor. Jeg fikk i alle fall tilbake mesteparten av droppet som dukket opp ved denne oppdateringen. Til tider var jeg helt nede i 3-7fps, mot normalt 20-25fps. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2021 Tok en liten preview flight på newzeland i kveld og da lugget og til slutt stoppet simmen under TO. Gikk noen sekunder så var det i gang og helt greit videre. ikke opplevd dette før. ps:spektakulært landskap der nede. Skal ta hele sørøya en ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 7 timer siden skrev Frank Kristiansen: Hadde samme problemer, men kjørte gjennom denne guiden (de hvite fra @moxiejeff) - noe som så ut til å hjelpe en del. I tillegg var det et tips om å la ting få laste inn ordentlig før man setter i gang. Gi simmen et minutt eller to før du går inn i World. Last inn outside view før du starter opp flyet. Sjekk om du ikke har litt for ambisiøse innstillinger på Graphics - særlig det som omhandler LODfactor. Jeg fikk i alle fall tilbake mesteparten av droppet som dukket opp ved denne oppdateringen. Til tider var jeg helt nede i 3-7fps, mot normalt 20-25fps. Takker, det hjalp veldig! Fulgte denne også: https://www.youtube.com/watch?v=0Tka4CUeIwE Fikk tilbake alle FPS og vel så det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2021 Musikken i bakgrunnen fikk meg til å hoppe av denne her... 😖 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.