Gå til innhold

Something big is coming....


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Alle flight sim steder annonserser denne nyheten, her f.eks. 

Honeycomb 

https://www.facebook.com/FlyHoneycomb/posts/1332089103831485

 

Aerosoft 

https://www.facebook.com/Aerosoft/posts/10161091230219698

 

å sånn går trenden.. 

Merkelig men føler jeg både er nysgjerrig og mistenker at jeg blir skuffet når nyheten først dukker opp. Uansett gøy med litt spenning i hverdagen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hadde kanskje ett lite håp om noe store greier, men går man inn i kilden på siden så står det dette: "An association of enthusiasts, pilots, and industry developers that advances flight simulation as a hobby, as an aid to pilot training, and as a means to explore your passion for aviation."..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser seg å være en måte å lure folk inn på som de selv må betale for. Pengen går ene og alene til alle "partnerne" i denne idiotiske nye ordinasjonen. 

Det er ikke en organisasjon for deg og meg, men en for de profesjonelle aktører.

Anbefaler alle om å tenke to ganger..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var klart et nummer for dumt... Jeg var en af de 1500 som afleverede e-mail og derefter konstaterede prisen for.... tjah.... at få rabat... men der er ofte rabat, som er større end det som bliver tilbudt her imod betaling... og der findes mange fine gratis sites som siger, hvor man kan finde hvad...

Endret av Henrik Nielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...