Gå til innhold

Carenados PA 28R er tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et par testflights med denne, og er dessverre ikke overbevist. Jeg har kjøpt alle modeller som Carenado har gitt ut for FS 2020, og så langt er det kun Waco'en som over hodet ikke har svart til forventningene. Fikk nedtur med PA 28 også. Den er nærmest umulig å trimme med flaps. Den setter hele tiden nesen i sky. Jeg vet at det har vært et flaps problem i FS etter siste oppdatering (dette er vel løst nå). Carenados PA 44 ble testet side om side med PA 28, og den har en helt annen dynamikk. Tror at Carenado har litt arbeid å gjøre med FDE på noen av modellene sine. Veldig mye eyecandy (det skal Carenado ha).
I mellomtiden avventer jeg oppdateringer og Just Flight sin PA 28 😊

Skjermbilde (1407).jpg

Skjermbilde (1402).jpg

Skjermbilde (1382).jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Hans Erik Bye:

Jeg har c-182ˋn til Carenado...  det var også en stor skuffelse. Håper A2A snart kommer på banen!

Carenado er dessverre kun eyecandy. Massevis av år siden jeg sluttet å kjøpe fly fra Carenado. Synd å se at det er samme elendigheten i MSFS også. Venter også på A2A :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Yepp,  ikke noe Carenado her i gården heller. Synd, da Carenado en gang i tiden var noe av det beste man kunne kjøpe av flymodeller. Nå lager de vakre modeller, men systemer og FM er nok basert på default MSFS 😟. Da har jeg mer forventninger til Just Flight Pa 28, men heller ikke her vil jeg stille meg først i køen 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den jeg også, måtte det, da jeg har fløyet den en del IRL. Den ser veldig bra ut, og jeg kan bruke mine gamle sjekklister. Men jeg er ikke fornøyd med flyegenskapene. (Jeg har alltid på Modern flight model) Rollrate er riktig men må bruke usannsynlig mye pedal for å holde kula på plass. Virker også ustabil i pitch, og alt for lite drag med flaps og understell nede, bare såvidt jeg får over 500 ft/min ned i 70 kts, der burde det vært 1000 fps. Terningkast visuellt: 5, flightmodel 2.

Synd, får håper de fikser flightmodellen. Ellers må jeg si PA28R er ikke verdens mest spennende fly, fin som første fly med constant speed prop og RG, men ellers kjedelig. Man blir lei av det etter 10 timer. Tilbake til M20...

image.png.0d6f8537d62eac7d5a113b7a7e140537.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER Carenado. Ikke så mye annet å forvente uten at jeg skal være negativ. For dem som ikke kjenner Carenado så er dem dessverre ikke kjent for å produsere annet enn eyecandy. Ser at MSFS heller ikke er noe unntak. Er fokus på flotte grafiske modeller, men alt annet legger mye opp til fantasien. Just Flight sin PA28 vil nok være bedre, men heller ikke her forventer jeg å bli bortskjemt av realisme, korrekte systemer og god fm. Vi hardcore simmere må nok vente til A2A får ut fingeren og kommer med flyene sine til MSFS. Da blir det nok andre saker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...