aleksander rødland Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Neste brosystem ut er Trekantsambandet. Håper det er noen som kan dra nytt av å ha dette og i simmen sin.https://flightsim.to/file/9437/trekantsambandet-bridges 3 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2021 Nydelig 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2021 18 minutter siden skrev Robert Hulthin: Nydelig 😁 Ubeskrivelig vakkert.😁👍👍👍 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Flotte broer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Thore Solem Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Fantastisk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Wow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Johan Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Hei Jeg får ikke lastet ned denne da jeg får beskjed om trojan infisert rar fil. "Severe" står det også. Jeg bruker Windows Security. Er det andre som opplever dette? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 19 minutter siden skrev Trond Johan: Hei Jeg får ikke lastet ned denne da jeg får beskjed om trojan infisert rar fil. "Severe" står det også. Jeg bruker Windows Security. Er det andre som opplever dette? Bruker også Windows security, men får ikke dette problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2021 Den 8.3.2021 klokken 20.39 skrev Trond Johan: Hei Jeg får ikke lastet ned denne da jeg får beskjed om trojan infisert rar fil. "Severe" står det også. Jeg bruker Windows Security. Er det andre som opplever dette? Det hørtes fryketlig merkelig ut. Jeg vet desverre ikke hvorfor du får opp den meldingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Den 8.3.2021 klokken 20.39 skrev Trond Johan: Hei Jeg får ikke lastet ned denne da jeg får beskjed om trojan infisert rar fil. "Severe" står det også. Jeg bruker Windows Security. Er det andre som opplever dette? Samme her, Windows Security. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Mener jeg har hørt om dette før - false positives på rar-filer. Prøv å bruke f.eks. 7-zip og pakk i zip-format i stedet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Johan Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Det ordnet seg når den ble laget som zip av en kompis 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Johan Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Veldig flotte saker som lages til msfs 2020, stå på dere som kan det 🙂 Det blir vel donert noen almisser til dere etter hvert 💰 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Fantastisk flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.