Gå til innhold

Fjerning av et tre...


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Rett i utløpet av Salangselva, (Elvelund camping) ved Sjøvegan i Troms står det et tre midt ute i elva. Nærmeste flyplass er Elvenes.

Er det mulig at noen som har greie på det, kan fjerne det ene treet ? Det er et sted jeg er hver sommer, og har lyst å vise frem i simmen. Men det treet ødelegger hele det gode inntrykket 😉 Rota meg inn i devmode, men skjønte straks at det ikke er et sted for "amatører"😬

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
10 timer siden skrev Hans Erik Bye:

Rett i utløpet av Salangselva, (Elvelund camping) ved Sjøvegan i Troms står det et tre midt ute i elva. Nærmeste flyplass er Elvenes.

Er det mulig at noen som har greie på det, kan fjerne det ene treet ? Det er et sted jeg er hver sommer, og har lyst å vise frem i simmen. Men det treet ødelegger hele det gode inntrykket 😉 Rota meg inn i devmode, men skjønte straks at det ikke er et sted for "amatører"😬

 

16ABD125-733D-49A9-AEF3-E9663A8BBD59.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åhhh fabelaktig! Tusen takk for hjelpen! Stri strøm der, så det var godt gjort 😂🌊🌲🪚

Da kan ørreten få svømme fritt, frem til jeg tar den til sommeren, og jeg kan imponere svigers med virkelighetsfult scenery. For en gjeng det er her inne, alltid hjelp å få 😀

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
2 timer siden skrev Christer Johansen:

Ingen årsak. Var tilfeldigvis innom denne plassen for et par år siden, mener å huske dette området av elva ble kalt "Cognacsvingen", kan det stemme?

Det stemmer perfekt ! Så artig at du har vært der! Jeg er der hver sommer da svigers har hytte i nærheten. Oversiktsbildet tok jeg fra en seilflytur jeg hadde sist sommer. Fløy fra Elvenes 😀✈️

D8E7FB73-80D9-42B3-9858-835B8BC39416.png

765C379D-9CE0-46EF-B0BE-AAC154615BFC.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, der har vi skiltet, jeg har et bilde av det også ett eller annet sted. Selv var jeg på vei sørover fra Tromsø i bil, og sånn ca ved Bardufoss bestemte vi oss for å ta en omvei ut langs kysten i stedet for å fortsett rett sørover langs E6. Sånn havnet jeg helt tilfeldig innom denne flotte plassen.

Blir stadig imponert over hvor godt nærmest hele verden er gjengitt i MSFS 2020, det gjelder i høyeste grad denne plassen også. Fikk veldig lyst til å dra tilbake og ta meg tid til å forsøke meg på sjørøye i "Cognacsvingen"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.3.2021 klokken 17.31 skrev Hans Erik Bye:

Så artig! Da må du si fra, så blir det kaffe på hytta. Masse fin røye der også ja. Pleier å legge dem i ABU røyken med  rømme og flatbrød til 😋🐟 På Elvenes er det også seilflyging hver sommer :)

Det skal jeg absolutt gjøre, veldig fristende! 👍

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
3 timer siden skrev Dag Baardsen:

Artig, kjørte forbi der i går, faktisk - litt mere snø enn på bildet, men ikke så mye :)

Haha.. verden er ikke stor gitt. Litt artig at denne lille svingen av en elv, er kjent for flere her inne 😉 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...