Gå til innhold

Krifast


Anbefalte innlegg

23 minutter siden skrev Jan-Thore Solem:

Du blir neppe «arbeidsledig» med broer med det første? Tør jeg foreslå Trekantsambandet (Stord/Bømlo), Karmsundet, Bybrua i Stavanger, og brua over Lysefjorden til Forsand (like utenfor Preikestolen)? Og den nye Hålogalandsbrua ved Narvik da...

Da har jeg rettet opp i filen og den skal nå ligge under Norge på flightsim.to. Alle de står på listen så du skal ikke se bort i fra at de broene dukker opp etterhvert. Det er litt arbeid som ligger bak og jeg bruker veldig mye tid på å krangle med SDK`en til flightsim så vi får se når neste prosjekt er ferdig. 

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good job!

Jeg legger Norske Broer på hylla og. Alt for mye arbeid å via gmax og McX få de til å virke, og som før sagt, jeg vil ikke lenger stå for større scenerypakker. Jeg har originaltegninger i A5 format på mange broer i landet... og kan da oversende vitale mål om det ønskes.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden skrev Andrew Thomsen:

Good job!

Jeg legger Norske Broer på hylla og. Alt for mye arbeid å via gmax og McX få de til å virke, og som før sagt, jeg vil ikke lenger stå for større scenerypakker. Jeg har originaltegninger i A5 format på mange broer i landet... og kan da oversende vitale mål om det ønskes.

Ja jeg forstår deg godt! Det er litt av et prosjekt og jeg bruker veldig mye tid på research av mål og tegninger så om du har noe liggende som kan korte ned den prosessen så sier jeg absolutt ja takk til det Andrew. Fantastisk! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...