Arild_Pedersen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 A HOTFIX will be available today ~1600Z General Fixed the flaps issue that was introduced in World Update 3 Fixed the photogrammetry for Southampton and Portsmouth Developer mode Fixed Scenery Editor crashes when loading BGLs with Projected Meshes Fixed BGL backward compatibility issue with light rows https://forums.flightsimulator.com/t/hotfix-release-notes-version-1-13-17-0/372965?fbclid=IwAR3fvrWZrVML-gTApZepmH4I5oaEUPdPtgVehZnGonNSL8ZlPklXOInNSf4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2021 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 1 GB? Var lastet ned på 10 sekunder her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassonor Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 1,03 GB her og. Enten har du tidenes linje eller du bør sjekke denne på nytt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Steam. Den oppdaterte selv da jeg forsøkte å starte spillet. 10 sekunder senere var det klart. Liten oppdatering, sto det. Endret 2. mars 2021 av Aslak Iversen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassonor Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Antakelig nedlastet på forhånd da, kanskje, så ble den installert ved oppstart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Minor issue, men det dukket opp en nedlastingsbar som ble fylt på behørig måte. Simulatoren starter og sjekker oppdateringer på vanlig måte, uten å finne noen, så da er det vel greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Andre som plutselig ser en del spikes i landskapet i Norge igjen etter denne hotfixen? Jeg syntes siste større update fikset en del. F eks mellom Bergen og Voss popper de opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2021 Sjekker litt i morgen hm............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) 301 MB på Steam, ser det ut til. Autooppdatert så lenge Steam kjører i bakgrunnen. Endret 2. mars 2021 av Dag Baardsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2021 2 timer siden skrev Jan Ove Larssen: Andre som plutselig ser en del spikes i landskapet i Norge igjen etter denne hotfixen? Jeg syntes siste større update fikset en del. F eks mellom Bergen og Voss popper de opp igjen. Ser ikke noe her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Dukket opp en spike her nå, nord for Bergen ved innflyvning sørfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2021 Hat turen fra Kjevik opp til Bergen kom inn til høyre for rnw rundet inn ved Bablu og fulgte ILS inn ingen spikes sett på turen Hotfix installert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Robert H: Rart at det får så forskjellig utslag hos folk. Hvordan var det før forrige større patch? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 4. mars 2021 helt ok da og med hjelp av uten hjelpeverktøy så det ikke bra ut Jeg bruker denne utmerkede fix / anbefales og blir oppdatert hele tiden https://flightsim.to/user/my-downloads Coastline fix mappamundi-glitchfix lager trøbbel så den må fjernes så muligens derfor jeg ikke har noe men hadde det vært utbredd så hadde nok flere skreket ut (håper jeg) så holder en styr på det meste der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Ok! Jeg trodde at siste oppdateringer gjorde disse fixene unødvendige eller at de kunne føre til komplikasjoner. Skal sjekke det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 4. mars 2021 Det er alltids noen småfix her og der terreng eller kystlinjer........ finner du noe rapporter det til vedkomne og han ser på det 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Ikke funnet noen på tvers av landet jeg heller Fra ENBR -> ESSA 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Her flyr jeg retning Voss-Bergen. Har lagt til fixene som Robert H. tipset om. Ser at Geir T ikke har funnet noe. Kan dette kanskje ha med hardware å gjøre, siden ikke alle får det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Har du fremdeles fixes lagt inn? Min erfaring er at alle terrengfixes må fjernes fra community-mappa etter at MSFS selv fikset problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Ville tømt hele Community-mappa bare for å være sikker på at det ikke er en gammel fix, eller en annen mod som forårsaker dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2021 Har du inne mappamundi-glitchfix så fjern den den lager problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 5. mars 2021 Del Skrevet 5. mars 2021 Da ser det ut til at jeg fant en løsning på problemet! Det viste seg at jeg hadde 3 fixfiler som henrikx har laget for nord-midt-og sør-Norge. Da jeg tok bort dem forsvant spikene. Takk for alle tips! 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2021 Bare hyggelig å hjelpe ... stusset litt siden ikke flere hylte opp 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.