Gå til innhold

Airbus H135 Helicopter Project - Freeware


Anbefalte innlegg

1 time siden skrev Robert Hulthin:

Ren søppel den maskinen 🥵
har ikke noe  med heli å gjøre i det hele tatt

 

Er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet heller. Om et års tid så har vi kanskje skikkelige helikoptre i simmen. I mellomtiden finnes det flere gode alternativer til helikopterflyging :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har nå sett et par videos av helikopteret in action! Det er definitivt ikke helt der vi vil ha det. Jeg tror likevel ikke det er så lurt å kalle dette frivillige arbeidet for søppel ;) Vi vil jo ikke at folk skal miste motet. Tipper det er mer oppbyggende å heie på slike prosjekter som på sikt gjør MSFS 2020 til et råere sted. Ja, jeg vet - Hype Performance Group (utviklerne) kan nok ikke norsk, men likevel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Denne begynner virkelig å komme seg! Langt fra perfekt, men om et halvt års tid så tror jeg vi trygt kan gi Hype Performance en stor del av æren for at vi nådde HC-alderen i MSFS relativt kjapt (merk: relativt). Dette vil  få fart på Asobo.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja! Hadde en herlig tur fra Kjeller via Groruddalen til Bjørvika og opp til Sognsvann igår kveld. Fikk greit dreisen etter et par mislykka operasjoner rundt Lillestrøm. Klarte å lande noenlunde greit rett ved Sognsvann som jeg hadde planlagt, før jeg fløy ned til Ullevål stadion og tilbake til Kjeller via ringveien og E6. Så fikk jeg en av disse feilmeldingene fra MSFS om at jeg måtte oppdatere noe.. Reten av kvelden gikk med til å feilsøke og lese på forum. Oh well, jeg håper at systemet har stabilisert seg til lanseringen av Kjeller senere idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hør, hør. Jeg tipper at begeistringa smitter over på fysikkgruppa hos Asobo temmelig kvikt. Så er det lov å håpe at de setter inn et gir ekstra på rotorfysikk (og annet). Skulle helst sett at de roa ned på modelleringen av jordas overflate en liten stund 🙂 Men alle monner drar.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel håpe at de ikke roer ned modellering av moder jord før de er ferdig med Skandinavia - hadde vært gøy å fly blant skikkelige fjell her på Nordvestlandet 😉 

Den Airbusen har gitt oss noe som begynner å nærme seg helikopterfølelse og da trenger vi skikkelig terreng her hjemme.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Helt enig! Jeg får omformulere det: jeg er ikke supergira på "procedural buildings" eller perfekte fremstillinger av 15 mill. kroners stupetårn på Hamar, men det hadde vært helt strålende, (og det burde prioriteres) med bedre høydedata.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...