Gunnar Fidjeland Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Airbus H135 Helicopter Project • Microsoft Flight Simulator 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 4. mars 2021 Ren søppel den maskinen 🥵 har ikke noe med heli å gjøre i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 1 time siden skrev Robert Hulthin: Ren søppel den maskinen 🥵 har ikke noe med heli å gjøre i det hele tatt Er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet heller. Om et års tid så har vi kanskje skikkelige helikoptre i simmen. I mellomtiden finnes det flere gode alternativer til helikopterflyging 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 8. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2021 Har nå sett et par videos av helikopteret in action! Det er definitivt ikke helt der vi vil ha det. Jeg tror likevel ikke det er så lurt å kalle dette frivillige arbeidet for søppel Vi vil jo ikke at folk skal miste motet. Tipper det er mer oppbyggende å heie på slike prosjekter som på sikt gjør MSFS 2020 til et råere sted. Ja, jeg vet - Hype Performance Group (utviklerne) kan nok ikke norsk, men likevel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2021 Nei vel last det inn og prøv selv ...kun utseende som er helilignende thats it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 8. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg veit, har som sagt sett noen videos. Tipper at de jobber med å forbedre tingenes tilstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 8. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. april 2021 Denne begynner virkelig å komme seg! Langt fra perfekt, men om et halvt års tid så tror jeg vi trygt kan gi Hype Performance en stor del av æren for at vi nådde HC-alderen i MSFS relativt kjapt (merk: relativt). Dette vil få fart på Asobo. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Dette var gøy! Fortsatt langt igjen til real helikopter-simulering, men fy så artig å ankomme flyplassene fra en annen vinkel! 😃 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 10. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2021 Ja! Hadde en herlig tur fra Kjeller via Groruddalen til Bjørvika og opp til Sognsvann igår kveld. Fikk greit dreisen etter et par mislykka operasjoner rundt Lillestrøm. Klarte å lande noenlunde greit rett ved Sognsvann som jeg hadde planlagt, før jeg fløy ned til Ullevål stadion og tilbake til Kjeller via ringveien og E6. Så fikk jeg en av disse feilmeldingene fra MSFS om at jeg måtte oppdatere noe.. Reten av kvelden gikk med til å feilsøke og lese på forum. Oh well, jeg håper at systemet har stabilisert seg til lanseringen av Kjeller senere idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 10. april 2021 Forfatter Del Skrevet 10. april 2021 Flott at dette prosjektet nå får støtte fra så mange entusiaster .... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Det er jo natt og dag på flygefølelsen på først og siste versjon ja. Begynner å ligne noe, men vi får vel smøre oss med litt tålmod til Asobo får implementert skikkelig Heli-fysikk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 13. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2021 Hør, hør. Jeg tipper at begeistringa smitter over på fysikkgruppa hos Asobo temmelig kvikt. Så er det lov å håpe at de setter inn et gir ekstra på rotorfysikk (og annet). Skulle helst sett at de roa ned på modelleringen av jordas overflate en liten stund 🙂 Men alle monner drar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Vi kan vel håpe at de ikke roer ned modellering av moder jord før de er ferdig med Skandinavia - hadde vært gøy å fly blant skikkelige fjell her på Nordvestlandet 😉 Den Airbusen har gitt oss noe som begynner å nærme seg helikopterfølelse og da trenger vi skikkelig terreng her hjemme. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 13. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2021 Helt enig! Jeg får omformulere det: jeg er ikke supergira på "procedural buildings" eller perfekte fremstillinger av 15 mill. kroners stupetårn på Hamar, men det hadde vært helt strålende, (og det burde prioriteres) med bedre høydedata. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 Oppdatering: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 12. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2021 Igjen en bra oppdatering. Dette blir bare bedre og bedre ..... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.