Gå til innhold

Hardangerbrua


Anbefalte innlegg

1 minutt siden skrev MagTvei:

Flott bro, men det ble dobbel bro med Thomas sitt Bergenscenery. Hvordan fjerne den første?

Det var merkelig, jeg har lagt inn en exclusion triangle som skal fjerne alt annet i det området. Jeg har selv Thomas sitt scenery installert og ser ingen bro der så det blir vanskelig å feilsøke ditt problem. Skal se om jeg kan finne ut hva som skjer. Er det flere som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
6 minutter siden skrev aleksander rødland:

Det var merkelig, jeg har lagt inn en exclusion triangle som skal fjerne alt annet i det området. Jeg har selv Thomas sitt scenery installert og ser ingen bro der så det blir vanskelig å feilsøke ditt problem. Skal se om jeg kan finne ut hva som skjer. Er det flere som har dette problemet?

Broen virker og ses helt ferfekt ut Godt arbeid. Kanon.👌👌👌👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det dessverre er veldig tilfeldig om exclusion rectangle fungerer mot andre addons. Såvidt jeg forstår så avhenger det av hvilken rekkefølge de lastes, som ser ut til å være rekkefølgen de ligger i Content.xml i AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache. Rekkefølgen her er delvis bestemt av alfabetisk rekkefølge i communitymappa, men også delvis på når de ble lagt inn, da gamle linjer i den fila ikke nødvendigvis fjernes når noe slettes eller får nytt navn. 

Edit: Når jeg tenker meg om så må det være noen hull i denne teorien. Men det er i alle fall ikke alltid det hjelper å endre navn på mappen.

Endret av Kjetil Garpestad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.3.2021 klokken 8.28 skrev Dag Baardsen:

Anbefaler å legge alle bruene inn i en og samme pakke etterhvert. Det skal ikke ha noe å si for performance, og er ryddigere å forholde seg til.

Men hjelpes, så utrolig kult med de fantastiske spennene! Dette er kunst!

Ja planen er å lage en pakke, men jeg vet ikke hvor fort jeg får produsert fordi det er en del arbeid selv om det "bare" er en bro. Så i stede for å sitte på de lenge så tenker jeg at det er bedre å la folk få benytte seg av det også får jeg heller samle alt i en pakke på et senere tidspunkt. Tusen takk for tilbakemelding!

!

Endret av aleksander rødland
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev aleksander rødland:

Ja planen er å lage en pakke, men jeg vet ikke hvor fort jeg får produsert fordi det er en del arbeid selv om det "bare" er en bro. Så i stede for å sitte på de lenge så tenker jeg at det er bedre å la folk få benytte seg av det også får jeg heller samle alt i en pakke på et senere tidspunkt. Tusen takk for tilbakemelding!

Flott arbeid du gjør 👍

Ett lite forslag - lag en pakke og fyll på med broene etter hvert. Da blir det ikke storopprydding når samlepakken kommer til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer veldig fint å laste opp nyere versjon av filer på flightsim.to. Det er også lettere for brukere å oppdage at det har kommet en ny versjon enn å holde seg oppdatert på alle nye addons som legges ut, da man blir varslet hvis man har klikket på follow, eller kan gå manuelt til mod manager og "updated".

Veldig bra jobb med broene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...