Gå til innhold

Lage enkle objekter.


Sauron

Anbefalte innlegg

Hei! Har ingen erfaring med scenerybygging i FS2020 men kunne godt tenkt med å prøve litt enkle ting i første omgang. Det første jeg lurer på, finnes der en enkel "oppskrift" et sted for å lage enkle objekter. Tenkte å begynne med Andenes fyrtårn for å se hvordan det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har installert Blender og fått laget en modell av fyret til tross for at brukerterskelen er ganske så høy på blender...:) Men jeg har et spørsmål til, hvordan får man lagt til lys i fyret? På dagtid er jo ikke dette relevant, men på natten ville det jo være fint om det lyste. Noen som har tips her?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden skrev Sauron:

Har installert Blender og fått laget en modell av fyret til tross for at brukerterskelen er ganske så høy på blender...:) Men jeg har et spørsmål til, hvordan får man lagt til lys i fyret? På dagtid er jo ikke dette relevant, men på natten ville det jo være fint om det lyste. Noen som har tips her?

 

Flying Theston video 20 🙂 

Han har laget videoer som omhandler det meste rundt scenery design i MSFS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...