Skanky Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Hei. Plutselig så vil ikke simmen starte, den hopper ut under der man ser loading grafen. Kommer litt over halveis og man ser skriften for siste update som var UK og Irland, så krasjer simmen. Noen formening om hva som kan ha skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Har du puttet noe nytt i community-mappen i mellomtiden? Mulig du har testet, men du kan jo prøve å flytte den mappen ut og starte på nytt. Da skal simmen lage en ny community-mappe. Om du bruker Steam så kan du jo også forsøke "verify files" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 26. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2021 Hei Arild og takk for svar. Jeg kjører gjennom Steam og kjørte "Verify files" i går og når jeg da startet simmen, så lastet den ned spillet på nytt virket det som. 153gb. Men, det hjalp lite. Den hoppet ut igjen på samme sted. Jeg finner heller ikke Community mappa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Community-mappen ligger i Flightsim mappen. Vet ikke hvordan du har installert steam-bibliotek(ene) ditt, men se om du finner MSFS under typ: steamlibrary/common/MicrosoftFlight etc.. Alternativt så kan du lese her: https://www.flightsim.com/vbfs/content.php?21235-Finding-The-MSFS-2020-Community-Folder Verdt et forsøk om ikke annet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 26. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2021 Nei, se under C-disken. C:\Users\Skanky\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator\Packages\Community. Redigert: Se nå at Arild Pedersen har sendt deg i riktig retning via den lenken. Oppskriften over skal funke i de aller fleste tilfeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 26. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Takk Endret 26. februar 2021 av Skanky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 26. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2021 7 timer siden skrev Chr. L: Nei, se under C-disken. C:\Users\Skanky\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator\Packages\Community. Redigert: Se nå at Arild Pedersen har sendt deg i riktig retning via den lenken. Oppskriften over skal funke i de aller fleste tilfeller. Jeg fant den faktisk under Roaming som du skriver, ikke Local. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 26. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2021 Flott! Kan forresten sterkt anbefale denne: https://flightsim.to/file/1572/msfs-addons-linker Med denne flotte guiden: Har ihvertfall redusert stressnivået hos meg betraktelig med tanke på addons og eventuelle simkrasj. Funker utrolig bra. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 26. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2021 Da var FS2020 lastet ned på nytt og installert, still så krasjer det under loading. Hmmmmm...... Hva kan dette komme av tro....Kan det ha noe med SimConnect tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Forsøk å starte den med "-FastLaunch" flagget: cmd.exe /C start shell:AppsFolder\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe!App -FastLaunch Kjør kommandoen ovenfor, og lag eventuelt en ny snarvei for å starte MSFS på den måten dersom det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 9 timer siden skrev Christer Johansen: Forsøk å starte den med "-FastLaunch" flagget: cmd.exe /C start shell:AppsFolder\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe!App -FastLaunch Kjør kommandoen ovenfor, og lag eventuelt en ny snarvei for å starte MSFS på den måten dersom det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg får også denne etter at jeg har kjørt Verify Files, hvorfor skjer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2021 Bare å kjøre den du har uopdaterte filer som må innstalleres tolker jeg det som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg fikk samme feil etter at jeg fjernet UserCfg.opt filen - det var ikke så lurt, så den la jeg tilbake 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 1 time siden skrev Frank Kristiansen: Jeg fikk samme feil etter at jeg fjernet UserCfg.opt filen - det var ikke så lurt, så den la jeg tilbake 🙂 Samme feil? Fortell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 2 timer siden skrev Skanky: Du kjører jo ikke kommandoen jeg ga deg: cmd.exe /C start shell:AppsFolder\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe!App -FastLaunch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 3 minutter siden skrev Christer Johansen: Du kjører jo ikke kommandoen jeg ga deg: cmd.exe /C start shell:AppsFolder\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe!App -FastLaunch Sant, jeg skal prøve når det er lastet ned igjen. Etter at jeg kjører Verify Files, så skal den laste ned på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 1 time siden skrev Skanky: Samme feil? Fortell Installation Manager dukker opp og ber meg installere alt på nytt... Jeg fjernet UserCfg.opt grunnet feilen med Xbox Game Services som dukket opp her om dagen, men ombestemte meg og la den tilbake da jeg skjønte hvor dette bar... 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 1 time siden skrev Frank Kristiansen: Installation Manager dukker opp og ber meg installere alt på nytt... Jeg fjernet UserCfg.opt grunnet feilen med Xbox Game Services som dukket opp her om dagen, men ombestemte meg og la den tilbake da jeg skjønte hvor dette bar... 🙂 Jeg har ikke fjernet noe, men mener du at dette kommer av en feil fra Xbox GS? Jeg har kjøpt min gjennom Steam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 1 time siden skrev Frank Kristiansen: Installation Manager dukker opp og ber meg installere alt på nytt... Jeg fjernet UserCfg.opt grunnet feilen med Xbox Game Services som dukket opp her om dagen, men ombestemte meg og la den tilbake da jeg skjønte hvor dette bar... 🙂 Hvor finner du UserCfg.opt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 1 time siden skrev Skanky: Hvor finner du UserCfg.opt? C:\Users\BRUKER\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 1 time siden skrev Skanky: Jeg har ikke fjernet noe, men mener du at dette kommer av en feil fra Xbox GS? Jeg har kjøpt min gjennom Steam. Den feilen er rettet. Alle profiler er tilknyttet Xbox Game Services enten du har kjøpt via Steam eller MS Store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) Den 27.2.2021 klokken 16.10 skrev Skanky: Sant, jeg skal prøve når det er lastet ned igjen. Etter at jeg kjører Verify Files, så skal den laste ned på nytt. Endret 28. februar 2021 av Skanky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 21 timer siden skrev Frank Kristiansen: Den feilen er rettet. Alle profiler er tilknyttet Xbox Game Services enten du har kjøpt via Steam eller MS Store. Ok. Simmen funket plutselig i går uten at jeg hadde gjort noe spes, men spillet hoppet ut etter 40 min i simmen. Nå igjen, får jeg ikke startet simmen Prøvde å legge inn adressen på hvor spillet er installert i den UserCfg.opt, men simmen krasjer for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.