Kim Kristensen Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Ja, du hørte riktig, Swordfishen ble også brukt som stupbomber ved bla. Narvikfronten, det er et fly å bli i godt humør av. Trygt tilbake med en panservogn tatt ut av drift og en oljelekasje som enest skade å melde, fortsatt god helg. Edit: Og ja, det som brenner som et lite inferno var en fientlig jager som feilberegnet totalt og dundret i bakken like bak meg, så det regner jeg som et manøvreringskill kreditert til meg. Endret 21. februar 2021 av Kim Kristensen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. februar 2021 Det føles bedre å bli bombet langsomt av en sjarmerende dobbeltdekker...... ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2021 Langsom er ordet, har fått den opp i 130 og noe knop i stup, det er også morsomt hvor mye juling den klarer å ta i mot, eneste som stoppet meg i går var da understellet hektet seg i en panservogn og flyet flippet framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Fairey Swordfish torpedobomber var faktisk effektiv under angrep på bl. a. tyske slagskip (Bismarck) 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.