Gå til innhold

Lot meg lede inn i fristelsen.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Mest for å prøve utgave 2 av Skunk Works lille Fiat,  samt å sjekke Bodø-scenery og kystlinjene nordover.  Bodø blir bare bedre og bedre, så hvis man er opptatt i cockpit,  er det veldig bra inntrykk av det som skjer utenfor.  Kystlinjene begynner også å få høy grad av realisme,  og på denne korte turen fra Bodø til Steigen og tilbake,  må jeg innrømme at jeg ble imponert.  Det var ikke vanskelig å kjenne seg igjen,  men fortsatt er fjellene litt for avrundet,  og scenery fungerer best fra litt høyde.  Når det gjelder Fiat`n,  så er det blitt en artig liten krabat,  og så lenge man flyr den forsiktig,  er realismen godkjent.  Da ser jeg bort fra den kjente "bug`en" angående flaps,  som fulgte med under siste oppdatering fra ASOBO.  Ellers fungerer den like "nervøst" under mer avanserte manøvrer,  som de fleste flymodellene i MSFS.  Håper ASOBO får på plass en skikkelig FM snart,  for det er nytteløst å samle på spennende flymodeller,  så lenge den underliggende FM er så upresis.

ny1.jpg

ny2.jpg

ny3.jpg

ny4.jpg

ny5.jpg

ny6.jpg

ny7.jpg

ny8.jpg

ny9.jpg

ny10.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...