Gå til innhold

Axis And Ohs for MSFS


Anbefalte innlegg

Har irritert meg over den dårlige håndteringen av kontrollere i MSFS i lang tid. Hadde god erfaring med FSUPIC fra FSX tiden, så lastet ned dette - men slet med å få det til å fungere tilfredsstillende, har et tungt brukergrensesnitt og dermed litt krevende å sette opp. Når det i tillegg blokkerte noen funksjoner i MSFS som jeg ikke fant ut av, lastet jeg ned prøveversjon av Axis And Ohs fra https://axisandohs.weebly.com/ . 

Fungerer supert - til og med fått inn noen av funksjonene på autopiloten til WT CJ4 slik at knappene på min Bravo throttle fungerer! Programmet lagrer en egen profil for det flyet du setter opp. Denne profilen kopierer du enkelt til andre fly og eventuelt tilpasser hvis det er behov for det. Rett profil blir lastet når du velger fly i simmen. Jeg har slettet alle bindinger i MSFS og bruker kun Axis And Ohs. Anbefaler å forsøke demoen hvis dere også irriterer dere over det samme som meg 😉 

179415751_Skjermbilde2021-02-20121010.jpg.66277eb6975bdea0764390eb5cce8dc0.jpg

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...