Gå til innhold

Steam eller Microsoft?


Aslak Iversen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det skal ikke ha noen ting å si. Begge varianter skal støtte tilleggskjøp, slik det også fungerer idag. Mitt bidrag til denne kvalitative undersøkelsen: Jeg bruker Steam-varianten, og har ikke opplevd noen problemer. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt via Steam, og jeg trodde at den da ville bli installert der Steamspillene ligger. Der har jeg plass. Så kommer installation manager og vil installere alt på C, men der ligger operativsystemet og jeg har ikke plass til hele MSFS. Forsøkte å legge den på en annen disk, men det vil den ikke. Er det hele MSFS den vil legge under app data på C? Det er Community og Official mappene den peker på. Eller det det bare noen deler som legges dit og selve spillet kan legges et annet sted?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plenty av plass der Steamspillene ligger, på A disken. Nå peker installeren på C-users/navn/appdata/roaming/MSFS/packages. Den skal da for f ikke legge hele skiten der? Vanligvis er det noe småtteri som går dit og resten til den disken man vil bruke. Skal alt innholdet lastes ned til Community og Official mappene? Min erfaring med Steam er: kjøp, installer, spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...