Gunnar van der Meeren Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Flesland er ikke hva den var etter siste oppdatering til FS. Antar at dette har noe med høydedata å gjøre. Er det mulig å få ryddet opp i klossene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2021 Løst! Det var mappamundi-glitchfix som skapte kaoset. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Hvor ble det av Askøybroen og Sotrabroen etter oppdateringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. februar 2021 Brukes noen som helst høydefix bør de skrues av når man sjekker scenery(f.eks.mappamundi-glitchfix) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2021 5 timer siden skrev MagTvei: Hvor ble det av Askøybroen og Sotrabroen etter oppdateringen? Ser OK ut hos meg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 5 timer siden skrev MagTvei: Hvor ble det av Askøybroen og Sotrabroen etter oppdateringen? Fant ut av det, hadde avinstallert Japan ifb. med reinstallasjon pga. CTD problemene. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. februar 2021 1 time siden skrev MagTvei: Fant ut av det, hadde avinstallert Japan ifb. med reinstallasjon pga. CTD problemene. aaa derfor broene ikke dukker opp hos meg har ikke installert Japan og har ingen intensjoner om det heller flyr ALDRI der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2021 Thomas benyttet broer fra Japan i Bergensoppdateringen 😊 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Japanoppdateringen inneholder veldig mye sceneryobjekter som brukes flittig av freeware scenerymakere. Spesielt antenner, broer og lysmaster, men også generelt mye pynt for flyplasser. Anbefaler sterkt å legge den inn, da mange flyplasser blir veldig nakne uten. Tipper omtrent halvparten av default objektene jeg har brukt på Flesland er derfra. Det er også vanskelig å vite hvor objektene kommer fra i scenery designeren, så det er mye ekstra jobb om man skal bruke kun ting i defaultpakken. På sikt skal jeg prøve å gå over til kun egne lysmaster, men det tar tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Ja Japan har sykt mye bra, støtter opp om det å installere! Det er bl a med VOR-stasjon/er. Har ikke fått sett på hva UK-Irland bringer med seg, men gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.