Pål Rønningen Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Hei. Har en liten utfordring til dere proffe piloter. Jeg har printet ut masse approach chart og har de i en A4 perm. Den tar alt for stor plass der den ligger så jeg lurte på hvor jeg kan få kjøpt den som pilotene bruker i flyene. Den ser ut som om den kan være A5 med spiral i toppen/korte enden. Mye mer håndterlig tror jeg. Mvh Pål Rønningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Du kan kjøpe her. https://www.aeropartner.no/shop/airfield-manuals-binders-38c1.html Men til de prisene de har der, så ville jeg nesten heller kjøpt et billig nettbrett og Navigraph eller Aerosoft sitt kartabonnement. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 11. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg bruker Navigraph som jeg kjører på skjerm nr 2. Brukte også printede kart tidligere, men dette er MYE bedre, med oppdaterte kart hele tiden. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Anbefaler nettbrett og navigraph. Vi bruker papir, men er heldigvis i en overgangsfase til iPad. Unner ikke min verste fiende papirkart 😬 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 SAS feks, har i de siste årene kun brukt iPad og helt sikkert de fleste andre selskap også. iPad både i F/D og kabin. Takk og lov for det 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.