Gå til innhold

Endringer i FS2020 road map?


Anbefalte innlegg

I følge FS2020 road map skulle det i dag (4. februar) ha vært en større oppdatering (UK blant annet). Men denne oppdateringen har jeg så langt ikke sett. Når jeg sjekker road map nå i kveld, så laster den ikke skikkelig. Er det noen som kjenner til om det har blitt endringer?

https://www.flightsimulator.com/development-roadmap#main

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
42 minutter siden skrev Morten Aalberg:

De burde vel etter min erfaring venta enda lengre da det er lite fremdrift  pr update. 

Ja. Jeg vil tippe at det det nesten må kompromisses her. Folk vil ha oppdateringer, men helst ikke gøyale superspisse fjelltopper over alt. Asobo og Microsoft er ikke ideelle organisasjoner, selv om det virker som om de har mange idealister på laget :) De kunne venta et halvt år, og det ville likevel ikke forhindret bugs. Vi får krysse fingra for at antalle nye bugs er minimale og til å leve med, og at den kommendeoppdateringen først og fremst blir til det bedre, noe jeg så absolutt tror den blir.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...