Gå til innhold

Endelig Bravo !


OddElviz

Anbefalte innlegg

Så er den store dagen kommet! Honeycomb bravo har kommet. Jeg fikk min , som jeg bestillte i august, idag😁

Sykt deilig stykke utstyr! Spesiellt glad for å ha fått skikkelig trimhjul, så den kan finstilles. Masse konfigureringsjobb på begynt.

Kom fra Komplett, de har mange på lager- løp å kjøp!

 

 

IMG_6179.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Her også er det julaften i dag ! Bestilte i september. Fikk både Alpha og Bravo i ettermiddag.

Akkurat ferdig med å konfigurere. Dette blir gøy! Litt uvant hard i pitch på yoken, men det venner man seg til.

Led lys og det hele på quadranten ---- er jo morro da 😉

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Grattis! Særdeles bra greier.. Det var helt tilfeldig at jeg gikk inn på Kompletts hjemmeside i går ettermiddag. Plutselig ser jeg at det lyser grønt (!) under lagerstatusen på Bravoen. Fordi jeg jeg kjøpte ny (altfor dyr) PC der i november, så jeg masse bonuspoeng som kvalifiserte meg til adel (les: sånn superkunde), hvilket betød 10% avslag på produkt pluss frakt til døra. Tok meg ett nanosek å klikke kjøp, så får det heller bli havregrøt neste måned og nok et år uten nye ski. Typisk nok har jeg helt ekstremt lite tid til FS de neste ukene, men tok meg en kjapp tur fra ENTO til ENGM igår, rett og slett utrolig bra. Så deg på vei over fjorden, hansebye :)

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fått min Bravo og er så langt fornøyd, til tross for en del bugs.... 

Sliter med å få TBMen til å fungere. Får ikke flyttet gassen ned til cut of posisjonen. Håndtaket i går til høyre, men stopper der. Noen som har fått dette til å virke og kan sende meg bilde av sine innstillinger?

Edit: MSFS2020

Endret av Ole-Chr Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Ole-Chr Larsen:

Også fått min Bravo og er så langt fornøyd, til tross for en del bugs.... 

Sliter med å få TBMen til å fungere. Får ikke flyttet gassen ned til cut of posisjonen. Håndtaket i går til høyre, men stopper der. Noen som har fått dette til å virke og kan sende meg bilde av sine innstillinger?

Edit: MSFS2020

Her er en video som viser oppsettet for TBM.

 

Får både Alpha og Bravo i dag. Bytter ut logitechen :) :) :) 

Endret av Bjørn-Henrik Ormø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av problemet. Har brukt FSUIPC for å mappe mine gamle CH yoke og pedaler. Blant annet pga pedalene. Når FSUIPC kjører blir throttle i TBMen blokkert slik at den ikke vil i CUT OFF posisjon nede til venstre. Uten FSUIPC virker det ok. 

Neste problem er å mappe vippebryterne til noe fornuftig. Problemet er at vippebryterne på HC BRAVO er konstant høy i hver posisjon, mens det mest i MSFS er "toggle" som krever et kort høyt nivå for å skifte. Har løst det med å mappe ene siden på vippebryterne til toggle funksjoner i MSFS, og vippe bryterne raskt på/av for utføre funksjonen. En dårlig løsning.....   Hvis noen har en bedre løsning på det problemet så hadde det vært supert 🙂

   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...