Gå til innhold

Oslo Port


Arild_Pedersen

Anbefalte innlegg

Opplever noe av det samme med slike scenery som er lastet ned. Jeg kan fly over Roma, LA, San Fransisco etc uten noe problemer, men bare en liten runde over Oslo nå så får jeg stutters i fleng..

Får håpe de kommer med en fet Norwegian/Scandinavia update;) Fått Oslo(og resten av Norge... i samme kvalitet som København hadde gjort seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet denne både med sommer og vinterteksturer og det fløt veldig bra hos meg, både i VR og vanlig. Opplever mer impact på bittelille ENOV enn hele oslopakka.

Kan nevnes at det ikke så så veldig bra ut med vinterteksturer. alt for mye hvitt både på bygg, vegetasjon og veier.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mod. Et par ting:

* Veldig mye snø på alt som er i pakka. Kan klart se et skille mellom det som er med i dette sceneryet og default.

* Blå lys om natta. Ser merkelig ut. Dette er med Las Vegas lys-modden. Uten den blir de fleste lys borte når det er mørkt.

Ellers ser lys på natta helt for j.... ut. Dog i alle(?) oppløsninger som ikke er 1920*1080. Er det virkelig så mange som kjører i "low-res" mode? I 4K og 5120*1440(som jeg kjører) blir alt av lys fullstendig blurra ut. Ser ikke bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...