Gå til innhold

SimSkunkWorks Fiat-Aeritalia G-91


Anbefalte innlegg

3 timer siden skrev Fredrik Edvardsen:

Likte bjørnen på det første bildet 😄

Men kul maskin, jeg er litt nysgjerrig på den selv også - men merker jeg er litt skeptisk til militære maskiner i MSFS.

Hvis det er bombene du er skeptisk til, er de ganske harmløse, de lager bare noen midlertidige flekker på bakken. Liker jagerfly pga. farten, og friheten til å bare trekke opp over høye fjell. Mye bedre enn autopilot over skyene 😉

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Arild_Pedersen:

Mye FPS-drop med denne?

Baron er blitt mitt "Go to plane", men merker et drag mot noe raskt nå:)

Merker ikke forskjell i FPS fra default fly til denne. Og jeg har bare middelmådig maskinvare.

Endret av MagTvei
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte SimSkunkWorks G91 og opplevde at den flakset avgårde som en skadeskutt kråke. Greide ikke å fly rett.

Har andre payware fly og de har vært uten problemer.

 

Det viste seg at min flightmodel i options var satt på Legacy, ikke Modern slik det skal være.

 

Kan ikke huske å ha skiftet dette, men har lest et annet sted at noen har fått dette satt tilbake til Legacy etter en update. Verdt å sjekke?

Uansett, flyet er bra og morsom å fly.

Legg merke til hvis man kjøper den gjennom marketplace får man ikke bomber og aktiv gunsight. Microsoft vil ikke

ha noe med våpen å gjøre på sin marketplace.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved kjøp av G91 i marketplace så fikk jeg heller ikke dokumentene på flyet, bare flyet uten noen ting. PDF'n har jeg nå fått av en annen bruker på et annet forum.

For min del så kommer jeg til å handle andre steder enn marketplace fra nå av hvis det er mulig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...