MagTvei Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Klarte ikke motstå denne, veldig fornøyd så langt! Kan visst også slippe bomber, det har jeg ikke prøvd enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPeedee Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Den er helt utrolig i VR! Anbefales! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Likte bjørnen på det første bildet 😄 Men kul maskin, jeg er litt nysgjerrig på den selv også - men merker jeg er litt skeptisk til militære maskiner i MSFS. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 3 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Likte bjørnen på det første bildet 😄 Men kul maskin, jeg er litt nysgjerrig på den selv også - men merker jeg er litt skeptisk til militære maskiner i MSFS. Hvis det er bombene du er skeptisk til, er de ganske harmløse, de lager bare noen midlertidige flekker på bakken. Liker jagerfly pga. farten, og friheten til å bare trekke opp over høye fjell. Mye bedre enn autopilot over skyene 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Mye FPS-drop med denne? Baron er blitt mitt "Go to plane", men merker et drag mot noe raskt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) 1 time siden skrev Arild_Pedersen: Mye FPS-drop med denne? Baron er blitt mitt "Go to plane", men merker et drag mot noe raskt nå Merker ikke forskjell i FPS fra default fly til denne. Og jeg har bare middelmådig maskinvare. Endret 11. februar 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 Oppdatert til v.2.0 nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Sikler litt på denne, ja... Herregud for en fin maskin. Finnes det noe slags navigasjonsutstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) 2 timer siden skrev WF971 3/4: Sikler litt på denne, ja... Herregud for en fin maskin. Finnes det noe slags navigasjonsutstyr? Bare en gammeldags ADF og PHI. https://www.youtube.com/watch?v=wcnFIbEkbIw Endret 20. februar 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 Begynner å ligne på en gammel norsk F-86K, noen som får det til enda bedre? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Kjøpte SimSkunkWorks G91 og opplevde at den flakset avgårde som en skadeskutt kråke. Greide ikke å fly rett. Har andre payware fly og de har vært uten problemer. Det viste seg at min flightmodel i options var satt på Legacy, ikke Modern slik det skal være. Kan ikke huske å ha skiftet dette, men har lest et annet sted at noen har fått dette satt tilbake til Legacy etter en update. Verdt å sjekke? Uansett, flyet er bra og morsom å fly. Legg merke til hvis man kjøper den gjennom marketplace får man ikke bomber og aktiv gunsight. Microsoft vil ikke ha noe med våpen å gjøre på sin marketplace. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Ved kjøp av G91 i marketplace så fikk jeg heller ikke dokumentene på flyet, bare flyet uten noen ting. PDF'n har jeg nå fått av en annen bruker på et annet forum. For min del så kommer jeg til å handle andre steder enn marketplace fra nå av hvis det er mulig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. august 2021 Forfatter Del Skrevet 28. august 2021 Enig, kjøper aldri noe mer fra Marketplace, bare ulemper med det. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.