OddElviz Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg liker MSMS live weather veldig godt. Ser jo helt fantastisk ut, her illustrert ved en tur LOWS - LOWZ - LIBP og litt lenger. Legg merke til værskille ved Salsburg, også med snø: Jeg visste det var noe tvilsomt vær underveis: Denne dalen går ikke... Zell am see: Bør være flybart... Fint på sydsida av alpene Fremme Fløy litt lengre etterpå, legg merke til overgangen på Gardasjøen, med is. Og ved Valpolicella: Verona: Venezia: 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 27. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2021 Prøvde litt i Norge, siden det er fullmåne og fint vær i kveld ENSG - ENAL 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2021 Fra en liten tur ENTO - ENNO i går kveld, stadig med Live weather, stemte godt med det jeg så ut vinduet hjemme. Legg merke til lysene fra Drammen og Oslo. Synes det ser fantastisk ut. Hadde ikke trodd det var mulig for ett år siden😲 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Ja, fint i Alpene idag også med live weather. Endret 1. februar 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 Hvor har du fått den G91'en fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Simmarket: https://secure.simmarket.com/sim-skunk-works-fiat-aeritalia-g-91-for-msfs-2020.phtml Veldig bra allerede, bortsett fra at autobrake var på under landing i default, men var lett å slå av ved å endre en fil: I systems.cfg fil: Look for the following entry and change the auto_brakes from 3 to 0. Endret 1. februar 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.