Premium Medlem christerE Skrevet 12. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2021 hvor er de best og handle om man skal kjøpe ting fra Orbx,er de på Marketplace på MSFS eller på Orbx sin side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 I prinsippet er det vel ett fett. Personlig foretrekker jeg å kjøpe fra Central for å redusere antall kjøpsledd. Skulle jeg i en eller annen situasjonen ha problemer med produktet eller kjøpet, så vil jeg tro det er enklere å bare henvise til kjøpet hos ORBX fremfor å først finne frem til dette gjennom Marketplace. Vil også tro at updates kommer fortere i Central enn via Marketplace. Eneste som kan veie opp er eventuelle rabatter som av og til dukker opp på Marketplace. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 12. januar 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2021 Okay takk for infoen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2021 Kjøp hos ORBX er å foretrekke mener jeg 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Enig med siste taler. Det ligger ymse rapporter om ikke-eksisterende support fra MS/Asobo på ting som er lastet ned fra Marketplace 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 kjøper på marketplace, greit og ha alt samlet på et sted. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.