Ole-Chr Larsen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Flere som opplever at patch 1.12.13 ble lastet ned på nytt i dag? Har fungert siden 22 des inntil i dag, men nå laster den 25,93 GB på nytt..... 😡 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2021 samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Samme her, men ser ut som content updates for det meste, forventer ikke fjellfix og slikt. Updaten gikk for kjapt til at jeg tar for godt den tar seg av en massiv scenery update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2021 spikes/ terreng er ikke fikset enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudlileif Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Det står en post på MSFS discorden om oppdatering av navdata: Sitat A small update is available - The Aeronautical Information Regulation And Control (AIRAC) cycle is being updated with new navdata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 Burde være unødvendig å måtte laste ned 25 gb for å oppdatere navdat 🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 1 time siden skrev Ole-Chr Larsen: Flere som opplever at patch 1.12.13 ble lastet ned på nytt i dag? Har fungert siden 22 des inntil i dag, men nå laster den 25,93 GB på nytt..... 😡 Da er det noe som er galt. Jeg fikk også en oppdatering på patch 1.12.13.0 i dag, men den var på litt over 1 GB (standard utgave av sim). Ellers kan dere følge med på oppdateringer fremover her (dagens var varslet): https://www.flightsimulator.com/development-roadmap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2021 58 minutter siden skrev Gunnar van der Meeren: Da er det noe som er galt. Jeg fikk også en oppdatering på patch 1.12.13.0 i dag, men den var på litt over 1 GB (standard utgave av sim). Ellers kan dere følge med på oppdateringer fremover her (dagens var varslet): https://www.flightsimulator.com/development-roadmap Det var bare, litt over 1 GB på min Premium utgave også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.