Gå til innhold

Olje/gassplatformer i Nordsjøen/Norskehavet


Anbefalte innlegg

Jobber med å plassere default oljeplattform i posisjonene til RL plattformer i Nordsjøen/Norskehavet, og kanskje også i områdene ned mot kanalen og på vestsiden av England.

Bør dette deles opp i mindre områder eller samle alt i en pakke? Har det noe betydning for ytelsen til simmen om alt er samlet i en pakke i forhold til flere mindre? (forutsatt at alle pakkene er innstallert)

På forhånd takk for innspill 🙂 

Første versjon med alle norske felt her: https://flightsim.to/file/5794/north-sea-oilrigs

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Robert Hulthin:

Kjempe
Nå mangler vi bare noen skikkelige helicopter så kan vi få fart på oljeeventyret 😉

 

Det funker visst ikke å lande på de disse riggen så vidt jeg har forstått. Men det blir det forhåpentligvis rettet på når vi får hk i simmen tenker jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Ole-Chr Larsen:

Bør dette deles opp i mindre områder eller samle alt i en pakke? Har det noe betydning for ytelsen til simmen om alt er samlet i en pakke i forhold til flere mindre? (forutsatt at alle pakkene er innstallert

Mener jeg har lest flere steder at det ikke har noe å si at det ligger i en pakke. Pratisk sett er det jo uslåelig å slippe å forholde seg til mange pakker!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

21 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Ser ut som en flott pakke. Men komplett ubrukelig annet enn eyecandy så lenge vi ikke har helikoptre.

Har du helt rett i, men Flightsim 2020 er jo like mye eyecandy som simulator...... For meg er øker det realismen betraktelig å se plattformene fyke forbi når jeg tar meg en kjapp tur til Shetland. Og helikopter kommer etter hvert er det sagt. Det er jo opp til en selv om en bryr seg med å installere eller ikke 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Ole-Chr Larsen:

 

Har du helt rett i, men Flightsim 2020 er jo like mye eyecandy som simulator...... For meg er øker det realismen betraktelig å se plattformene fyke forbi når jeg tar meg en kjapp tur til Shetland. Og helikopter kommer etter hvert er det sagt. Det er jo opp til en selv om en bryr seg med å installere eller ikke 🙂

Det er jo både gøy og nyttig å ha noe å se på på vei over dammen... Om ikke annet, så er de gode VFR-punkter. :-) 

Når det gjelder en eller flere pakker, så er jo dette opp til deg. Greit å ha plattformer tilknyttet ett land i en pakke kanskje, så kan folk selv velge hva de vil ha.

Morsomt addon forøvrig :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra addon dette, og takk til makerne. Selv har jeg vært på Ekofisk den siste måneden, og vi har som supplybåt levert og gått mellom 6-7 rigger daglig, sabla stress og gretne matroser, nå og da en sur elektiker (meg) også. Fint dette kommer på plass, for når man ser det fra mitt ståsted er opplegget gigantisk, svære byer uti der med tusner av mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...