Gunnar van der Meeren Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Da har jeg fått RealAir Spitfiren til å virke i FS2020. En god del issues, så det spørs hvor mye flyging det blir med denne. Repaint av Rolf Arne Berg sin Spitfire IXe PV 181. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) Fine bilder, den er ikke klikkbar i cockpit her heller, men min konvertering fungerer veldig bra, take-off og landing er litt enklere enn i DCS, den staller når den skal, loop, roll etc. går også som forventet. Oppfører seg stort sett som i FSX. Mulig vi har brukt forskjellige utgaver av LegacyImporter, jeg brukte 0.2.2.0. Endret 4. januar 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg har benyttet LegacyImporter 0.2.5.0 (som nylig er kommet). Mulig at de gamle CH kontrollene mine bidrar til issues.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Svolvær- Tromsø i vintervær 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.