Gå til innhold

Rare topper i FS2020 scenery


Inge Jenstad

Anbefalte innlegg

Slik så kystlinjen ved Arendal, Grimstad og Kristiansand ut på vei fra Haugesund.  Kan virkelig ikke huske at det var såpass mange fjelltopper der....    ser veldig dumt ut.  Var også slik ved innflygning til Haugesund
image.png.4bfa53d6a3aa5d3ed71484a60da19758.png
image.png.62b86369166519b71aabd1fc7c6478ad.png
Kan ikke si at dette ØKER realismen...

 

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Ø.C.H.:

Takker, det er nå gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden skrev Andrew Thomsen:

Heldigvis kan jeg drive med scenerydesign inntil de fikser elendigheten... 😇

Det ser ut til at de fleste har alternativer til FS2020 inntil videre. Jeg, for min del, er helopptatt med DCS A-10CII og F-16 modulene for tiden. Ser ut til at det blir en stund til Asobo får skikk på simulatoren og at 3. parts utviklere får en brukbar SDK til fly.

Rune_G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune,

Har det vel enklere enn mange av dere da jeg kan konsentrere meg om modeller og flyplasser mens fjellene blir til røykfrie vulkaner og vannet renner opp; rart ikke MDG har tatt fatt i dette forlengst, men de sitter vel alle fast i en elektrisk bakevje. Asobo får bare ta den tiden de trenger, og i mellomtiden kjører jeg og litt tog, spiller first person shooters, vurderer DCS og er slettes ikke gretten, men det skyldes vel en single malt... 😂

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden skrev Andrew Thomsen:

Rune,

Har det vel enklere enn mange av dere da jeg kan konsentrere meg om modeller og flyplasser mens fjellene blir til røykfrie vulkaner og vannet renner opp; rart ikke MDG har tatt fatt i dette forlengst, men de sitter vel alle fast i en elektrisk bakevje. Asobo får bare ta den tiden de trenger, og i mellomtiden kjører jeg og litt tog, spiller first person shooters, vurderer DCS og er slettes ikke gretten, men det skyldes vel en single malt... 😂

Andrew, ble vi ikke enige om å holde politikken borte fra dette forumet? Er ellers heller ikke gretten og opptatt med simracing i Automobilista2 og stemmer MDG eller SV. Skål!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.1.2021 klokken 19.02 skrev MagTvei:

Ser ut som at denne fikser "spikes" :  

https://flightsim.to/file/5167/scenery-glitch-fixes-for-update-1-12-13-0

Edit: Så så bra ut til å begynne med, men de kom tilbake etterhvert, sukk..

Har tatt et par korte turer her hjemme på berget med denne installert. Og det ser ut som om den har ryddet godt opp i spikes. Men har ikke testet dette mye ennå...

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...