Gå til innhold

MSFS2020 VR Grafikk guide


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Har latt disse innstillingene stå og har fått noen timer i forskjellige landskap siste uke. Å fly over store byer i USA kan jeg bare glemme, men ellers er kvaliteten god. Må nok inn med et større skjermkort for å få det bedre enn i dag, men det er absolutt stas måte å fly sim på.
Har også flydd mange landings challenges og det føles neste litt som juks i forhold til flyging på vanlig skjerm.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde i går å sette oppdateringfrekvens på headset til 60Hz i Windowsinstillingene og det ble helt krise. Det ble tydelig pulserende blinking i bildet og kjente etter få minutter at hodet ikke hadde godt av denne pulseringen. Så ingen ytelsesforskjell på denne innstillingen. Jeg hadde lest at noen hadde fått langt bedre flyt ved å sette headset til 30Hz for å matche FPS, men denne innstillingen er det ikke mulig å få til på HPG2. Tilgjengelige valg er 60, 90 eller Auto, så eksempelet har nok vært for et annet headset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.1.2021 klokken 8.13 skrev Geir Teigo:

Prøvde i går å sette oppdateringfrekvens på headset til 60Hz i Windowsinstillingene og det ble helt krise. Det ble tydelig pulserende blinking i bildet og kjente etter få minutter at hodet ikke hadde godt av denne pulseringen. Så ingen ytelsesforskjell på denne innstillingen. Jeg hadde lest at noen hadde fått langt bedre flyt ved å sette headset til 30Hz for å matche FPS, men denne innstillingen er det ikke mulig å få til på HPG2. Tilgjengelige valg er 60, 90 eller Auto, så eksempelet har nok vært for et annet headset. 

Det er noen som ikke merker at de er på 60Hz, for dem er det nok sikkert bra. For alle oss andre, er 90 klart bedre, da slipper en all flimringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...