Mixtape Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Hei, Ønsker å kjøpe rudder pedaler og throttle. Kan enten kjøpe samlet eller hver for seg. Det meste er av interesse, men ønsker ikke Logitech eller Saitek. Pedalene må ha toe brakes. Mvh Mixtape Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Ikke att jeg skal selge, men mine Saitek pedaler har da etter hva jeg husker bremser ved å tråkke på dem, eller toe-brakes om du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mixtape Skrevet 22. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) 3 timer siden skrev per berge: Ikke att jeg skal selge, men mine Saitek pedaler har da etter hva jeg husker bremser ved å tråkke på dem, eller toe-brakes om du vil. Beklager, dette var dårlig ordlegging fra min side. Det jeg mente var at i tillegg til å ikke ønske pedaler uten toe brakes, ønsker jeg ikke Logitech eller Saitek pedaler. Endret 22. desember 2020 av Mixtape Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Hei, Jeg har et veldig pent brukt sett med Thrustmaster TPR-pedaler som jeg vurderer å selge. Dette er vanvittig gode pedaler - og jeg har brukt "dem alle", alt fra CH til Saitek/Logitech, MFG Crosswinds (som er veldig bra). De er veldig kostbare da, så spørsmålet er jo om de er innafor budsjettet. Nye koster de fra rundt 5500 om jeg ikke husker feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mixtape Skrevet 25. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2020 8 timer siden skrev Erik Haugan Aasland: Hei, Jeg har et veldig pent brukt sett med Thrustmaster TPR-pedaler som jeg vurderer å selge. Dette er vanvittig gode pedaler - og jeg har brukt "dem alle", alt fra CH til Saitek/Logitech, MFG Crosswinds (som er veldig bra). De er veldig kostbare da, så spørsmålet er jo om de er innafor budsjettet. Nye koster de fra rundt 5500 om jeg ikke husker feil... Hei, Disse kan definitivt være interessant selv om de er over prisklassen jeg opprinnelig så for meg. Har sendt deg en pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Gulliksen Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Ta kontakt hvis du har noe HoneyComb for salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mixtape Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 Den 4.1.2021 klokken 9.25 skrev Jan Erik Gulliksen: Ta kontakt hvis du har noe HoneyComb for salg. Beklager, men jeg ønsker å kjøpe, ikke selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Gulliksen Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Den 8.1.2021 klokken 8.36 skrev Mixtape: Beklager, men jeg ønsker å kjøpe, ikke selge. Da er HoneyComb Alpha yoke kommet hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Gulliksen Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Sorry jeg er vist i feil kanal Endret 25. januar 2021 av Jan Erik Gulliksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.