Gå til innhold

Rudder og/eller throttle ønskes kjøpt


Mixtape

Anbefalte innlegg

3 timer siden skrev per berge:

Ikke att jeg skal selge, men mine Saitek pedaler har da etter hva jeg husker bremser ved å tråkke på dem, eller toe-brakes om du vil.

Beklager, dette var dårlig ordlegging fra min side. Det jeg mente var at i tillegg til å ikke ønske pedaler uten toe brakes, ønsker jeg ikke Logitech eller Saitek pedaler. :)

Endret av Mixtape
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har et veldig pent brukt sett med Thrustmaster TPR-pedaler som jeg vurderer å selge. Dette er vanvittig gode pedaler - og jeg har brukt "dem alle", alt fra CH til Saitek/Logitech, MFG Crosswinds (som er veldig bra). De er veldig kostbare da, så spørsmålet er jo om de er innafor budsjettet. Nye koster de fra rundt 5500 om jeg ikke husker feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden skrev Erik Haugan Aasland:

Hei,

Jeg har et veldig pent brukt sett med Thrustmaster TPR-pedaler som jeg vurderer å selge. Dette er vanvittig gode pedaler - og jeg har brukt "dem alle", alt fra CH til Saitek/Logitech, MFG Crosswinds (som er veldig bra). De er veldig kostbare da, så spørsmålet er jo om de er innafor budsjettet. Nye koster de fra rundt 5500 om jeg ikke husker feil...

Hei,

Disse kan definitivt være interessant selv om de er over prisklassen jeg opprinnelig så for meg. Har sendt deg en pm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...