Gå til innhold

Good old Jug .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

DCS selvfølgelig,  og P-47D, warbird i stjerneklassen.  Har ikke fått nok grep på alle systemene, til å mestre en real luftkamp,  men jeg er langt på vei fornøyd med å bare cruise omkring å kikke på alt som foregår,  og kanskje slippe noen "egg" her og der.  Fantastisk flyfølelse og lydkvalitet,  og snart kommer det enda en oppdatering  !  God Jul  :) 

hun1.jpg

hun2.jpg

hun3.jpg

hun4.jpg

hun5.jpg

hun6.jpg

hun7.jpg

hun8.jpg

hun9.jpg

hun10.jpg

hun11.jpg

hun12.jpg

hun13.jpg

hun14.jpg

hun15.jpg

hun16.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

ALT,  som i virkeligheten :D  Stressnivået er skyhøyt når man skal håndtere det meste under luftkamper.  Små feil,  tøffe konsekvenser,  og AI-flyene har perfekte og godt trente piloter.  Bratt lærekurve og MYE trening før man er klar for å møte fienden .  Jeg tviler på å nå så langt,  men har det kjempeartig mens æ forsøker å temme denne slosskjempen  :)   DCS er som A2A Accu-sim,  nådeløs realistisk  ;)  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Nydelig, Ernst! Gleder meg til å se deg i Mosquito'en når den kommer :D

He he takker,  ja Mosquito`en skal inn i hangaren straks den er tilgjengelig  :D  .  Jeg har vært litt av og på i DCS i noen år,  og egentlig foretrukket IL2 som  WW2-sim,  men nå har DCS begynt å skinne også for oss warbird-entusiaster,  og enda er det mye snadder på vei  :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...