Gå til innhold

Savner mye


Morten Aalberg

Anbefalte innlegg

Snart jul alle sammen og den blir vel litt spesiell for de fleste av oss. Corronaàen bestemmer det meste nå. Men men, det skal vi nok klare.

Vi innhuga flightsimmere har jo mer enn nok å kose oss med og det er fantastisk. Her hjemme drysses vi ned av gode sceneries og opplevelser nok, å glede seg over. Det blir en god jul tror jeg.

Mister man motet og savner 737-800`n er det bare å laste opp P3D v4.5 og ta en tur i Virtual Norwegian, den funker helt rått fortsatt.

Men, må innrømme at mye av min fokus er på fremtiden og det er nok MS2020 og hva de ønsker å få til. Ambisjonene er høye, noe som er bra. De er ærlige og infomative, det er også bra. Så får vi se da. Har sagt før at når det nærmer seg neste jul besitter vi en fantastisk simulator og mange av oss er flere tusen kroner fattigere etter oppgradering av maskiner og skjermkort, det kommer. Men men, det er vel oss det. Virtual Realyti kommer, spennende men har ikke peiling på hva det og gir meg. Som sagt spennende.

Litt tidlig å ønske god jul men take care, og nok en gang tusen takk til alle dere som lager utrolige sceneries til alle oss galninger her inne.

 

mvh

Morten

  • Like 4
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...