Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 16. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg har stort sett fløyet simmen i dagmodus. Alt ser super skarpt og flott ut i 4K. I går tenkte jeg å fly litt nattflyging, men ble veldig skuffet over belysning. Blurry og uklare rullebanelys, og generelt crappy utseende på alt lys fra lav høyde. Over 3-4 tusen fot ser det litt bedre ut. Noen andre som opplever det samme? Eller noen som har et godt råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 16. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2020 Skrudde av bloom og lensflare. Det hjalp en god del, men kunne fortsatt vært bedre synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Kan vel være håp om forbedret lyssetting. Fra dagens Development Update: " A new airport lights system is available in the Scenery Editor. It is currently in the testing stage and will be delivered in a near-future update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 18. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2020 20 minutter siden skrev Dag Baardsen: Kan vel være håp om forbedret lyssetting. Fra dagens Development Update: " A new airport lights system is available in the Scenery Editor. It is currently in the testing stage and will be delivered in a near-future update. Det høres jo lovende ut 😀👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.