Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2020 Etter siste "hotfix" er endelig Carenados M20R flybar igjen. Fremdeles litt for "nervøs" flightmdl. etter min smak, men ikke verre enn at smilet er tilbake. Hadde en svært hyggelig flytur fra 3W5 Concrete til KFHR Friday Harbor, og parkerte selvfølgelig utenfor Ernie`s Cafè . 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Nydelige bilder! Ja den virker igjen. Hurra! Det flyet er bare så bra. Min Favoritt til JRollon's SF. 260 kommer. Med min Honeycomb A kjennes det helt riktig ut. Skulle bare ønske defrosteren virket, det er ikke lett å lande når frontruta ser slik ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Alaska? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Jeg syns det er litt morsomt at min første tur med M20R igjen var presist motsatt og så med samme livery. Fløy KFHR-3W5 i går kveld. Må bli flinkere til å ta bilde, det skal jeg huske på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2020 Sitat Alaska? Nei, litt nord for Seattle Sitat Min Favoritt til JRollon's SF. 260 kommer Yezz, den venter jeg også på . Sitat litt morsomt at min første tur med M20R igjen var presist motsatt og så med samme livery. He he, regner med du tok et kakestykke på Ernie`s Cafe før starten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.