Gå til innhold

Nybegynner.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Mens man venter på oppdateringer av både den ene og den andre flysimmen,  flyr jeg litt i nybegynner-modus med AJS 37 Viggen (DCS).  Et fly langt forbi min kompetanse,  men ikke verre enn at æ får spetakkelet i lufta,  og ned igjen.  Og faktisk også litt omkring.  Har ingen ambisjoner om å delta i kamp,  men har stor glede av å nyte synet og kreftene i dette monsteret av flyvende ingeniørkunst.  

 

vig1.jpg

vig2.jpg

vig2b.jpg

vig3.jpg

vig4.jpg

vig5.jpg

vig6.jpg

vig7.jpg

vig8.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

krysser fingrene for at Heatblur gir seg med båtfly og lager flere Svenske moduler snart

Oouyezz,  kunne veldig gjerne tenkt meg en Draken  :D 

 

Sitat

Et beist av en maskin. Forferdelig lydnivå. Man kjenner det dunker i brystkassa når denne tar av foran deg på diverse flystevner. O-i-i-i-i- !

He he ja,  har også opplevd Viggen på noen flystevner,  faktisk også prototypen på et stevne i Gøteborg i 1971  ( ....dæven kor gammal æ e blitt !?!? )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...