Gå til innhold

ENTO - Sandefjord Torp - kan nå lastes ned.


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

Siden sørnorge er uten store skader, og fordi jeg vokste opp på Barkåker, der Korni fabrikken var min lekeplass som 6-åring, fant jeg ut jeg måtte ta fatt i Torp. Rundt ellers er det alt bra med flyplasser laget av andre, så da har jeg satt ENTO - Sandefjord Torp på kartet. Jeg er ikke mye innom der selv, men det forandrer seg nå som landskapet er stort sett korrekt fra starten uten at man må handle for millioner i tillegg. Plassen skal se rett ut selv om jeg ser den fra airliner høyde også. Jeg har byttet ut alle aprons, taxiways, runway, parkeringer, og som vanlig, er alt etter AIP Norway. Om noen har interesse for dette halvferdige treskeverket med kun et gmax tårn så rop ut.

to01.jpg

  • Like 7
  • Thanks 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Andrew Thomsen endret tittelen til ENTO - Sandefjord Torp - kan nå lastes ned.

Godt å høre linken fungerer da jeg pleier å rote det til. Sceneryet er å regne som beta, og jeg vet at det er masse mangler, fikses med tiden. Hadde en fin flytur med C172 rundt i Vestfold, og kan slå fast det er mye som er riktig nå. Bortsett fra enkelte autogen bygninger som er rett ut sagt drepen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...