Gå til innhold

AI trafikk i den nye simmen.


Anbefalte innlegg

AI Flight Planner (AIFP) har en god stund vært i stand til å bruke Asobo repaints til å få i gang realistisk AI trafikk, basert på flightplans fra Alpha India Group (AIG). Den leverer nå til FS2020, uansett hva gammel flightplan jeg kompilerer. Det er en del feil med de store repaint pakkene som er ute, så jeg fant etterhvert ut jeg måtte kaste alle 747 (speilvendte bokstaver på en side av flyet), og begrense meg til A320Neo og 787-10. Men da har jeg altså brukbar AI trafikk i hele vesten. Fra før har jeg laget et innlegg her hvordan man bruker AIFP til å lage trafikk, så det gjentar jeg ikke. Viser kun et bilde fra Gardermoen. Der har jeg SAS, NAX, Emirates, Thomas Cook, Swiss, Icelandair med mer jeg ikke kommer på i farten. Det som nå er nytt med AIFP, er at man i Community mappen må lage en folder som heter "Custom AI Traffic". Når man i AIFP er ferdig med å bytte til passende Asobo fly, må man kun kompilere alle flightplans, og velge "Mount FS2020 Traffic Files" og peke til Custom AI Traffic folderen. Deretter slå av Live AI Traffic i simmen, slik at sliderne for Airliners og GA traffic "lyser opp". Selvsagt må man og ha en login til AIG for å hente flightplans.

AI01.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...