Gå til innhold

FS2004


Frank Ånstad

Anbefalte innlegg

Det fungerte ikke. Men... Du flyr jo XPlan11. Er ikke FMC det samme der som i f.eks. FS2004/PMDG 600/700 o.s.v.?

Hadde vært fint om du kunne f.eks. sendt meg noen flyplaner på Norsk. Jeg er ikke så stødig i Engelsk. Jeg har jo sett noen av filmene dine på hvor du legger inn "alt mulig" inn  på FMC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.12.2020 klokken 15.56 skrev Frank Ånstad:

Det fungerte ikke. Men... Du flyr jo XPlan11. Er ikke FMC det samme der som i f.eks. FS2004/PMDG 600/700 o.s.v.?

Hadde vært fint om du kunne f.eks. sendt meg noen flyplaner på Norsk. Jeg er ikke så stødig i Engelsk. Jeg har jo sett noen av filmene dine på hvor du legger inn "alt mulig" inn  på FMC.

FMC er det samme uansett hvilken sim du bruker så lenge flyet har en FMC (Flight Management Computer)

 

Den 9.12.2020 klokken 17.33 skrev Varvik:

Fmc er nok lik om du finner noen som har dette. PMDG har vel ingen Boeing til x plane såvidt jeg vet

Ingen vil ha PMDG til X-Plane, var ille nok at de prøvde seg med B1900. 

16 timer siden skrev per berge:

Kan høre fra langt unna den kjente kjære oppstartsmelodien ,)

Jepp :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...