cptseiersten Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Denne approachen rwy 14 Chagual i Peru. Må vel være en av de værste som fins, og ingen hjelp å få. Dvs, hjelper jo veldig med en så godt utstyrt cockpit!😎 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2020 Milde himmel....her ville æ knapt ha forsøkt meg med en Savage Cub, men en King Air !?!? 😲 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Ikke jeg heller egt, men så video på yt landing med en, så det ut som, Beechcraft dobbelprop. Så da MÅTTE jeg jo prøve😂. "landing Chagual" på yotube..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Elsker sånne her turer! Burde kanskje laget en egen tråd med krevende og interessante innflygninger og flyplasser rundt om i verden. Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Thanks, enig! Nå som scenery er såpass bra stort sett over hele verden, er det moro å finne noen tricky approacher utenom de vanlige. Men ikke så enkelt, når du søker er det oftest de mest kjente som dukker opp. Fins jo og mange approcher som er fine, selv om de ikke er så krevende. Approacher er i hvertfall etter min mening det mest spennende med hele flyturen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Ingen kylling det der!!😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2020 Hadde hjulpet å skru på anti ice systemer der 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 King Air'n takler vel så korte baner høvelig greit? Kommer vel også en Twin Otter snart om jeg ikke har hørt feil? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.