Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Nye tider. Her tar NAX AI (AIG flightplan) av mens jeg bygger ENTC. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. desember 2020 Blir bra 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 Godt å bli kvitt det FSX/P3D styret, for her ser endelig terminalen som den skulle sett ut fra dag 1, uten å måtte legge masse lamper på texturene. Er mer "tut og kjør" nå. Gjør alt innefra og får det rett i første smellen. 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Herlige bilder! Er nye tider nå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Ser at "noen" som har skrevet tidligere i år at vedkommende ikke lenger kommer til å bidra særlig aktivt med flyplassbygging og "i alle fall ikke nord for Trondheim fordi der er meshen så dårlig" stadig er inne og gjør flygningen artigere for oss andre. Respekt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Det var ikke meningen jeg skulle bygge ut ENTC. Jeg startet prosjektet fordi det er to broer i nærheten, og da slipper jeg å drone meg rundt halve landet for å komme til en broposisjon. Når jeg først var der, syns jeg at jeg måtte i det minste få inn terminalen, som alltid har sett dårlig ut om natten i AoN. Jeg tok og en tur til ENSK for å se an landskapet. Der tester jeg ut modeller jeg har gitt til Per Arne sitt prosjekt. Utover det har jeg ikke sagt jeg laster dette opp. Er retten hevet nå, kan tiltalte fortsette i fred og ro? 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.