Jan Ove Larssen Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Om det skjedde etter siste oppdatering vet jeg ikke, men i min MSFS er det nå slik at hvis jeg ser mot landskap langt fremme, særlig mens jeg flyr over vann og mot øyer/land, så trekker vannet seg opp mot land og skråninger. Når jeg så kommer nærme nok forsvinner det og blir normalt terreng. Det ødelegger realismen litt. Noen som vet om det skal være slik, er avhengig av innstillinger eller annet? Jeg har ganske grei maskin og kjører nokså høye innstillinger på alt av grafikk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Samme her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Dette ser dessverre ut til å være et generelt problem som har oppstått etter siste patch. Jeg har også omtalt dette i en annen post her. Jeg ser dette overalt når man ser kystlinjer på avstand. Det endrer seg når en kommer nærmere. Har så langt ikke sett at dette er listet under "known issues", men det kommer vel.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 Godt å høre at flere opplever det, for det øker sjansen for at Asobo ordner en fix. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Sjekket forumet på Sim Outhouse, og ser at diskusjonen rundt dette, samt flere terrengfeil går der også. Oppdateringene til ASOBO løser problemer, men skaper også nye. På mange måter ett skritt frem og to tilbake.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 Tviler ikke på det. En annen ting jeg ser, og som ikke helt går på dette, er at nye patcher disabler enkelte flyplasser, eks freewarene Voss og Kirkenes flyplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 En liten rettelse til mitt forrige innlegg om flyplasser som forsvinner etter oppdateringer. Voss og Kirkenes er visst enablet igjen, så her må jeg ha sett feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.